Sydøstjyllands brandvæsen station Brædstrup blev torsdag eftermiddag klokken 16:24 kaldt til en melding om bygningsbrand i en etageejendom på Bredgade i Brædstrup.
Ifølge indsatsleder Thomas Larsson fra Sydøstjyllands Brandvæsen oplyste han til Østjysk Næravis, at meldingen lød på flammer fra en bygning ved en beboelsesejendom med flere etager.
Ved mandskabets ankomst kunne man konstatere, at branden mere eller mindre var gået ud af sig selv, og at der kun var gløder tilbage.
For en sikkerheds skyld gik man ind og foretog den nødvendige efterslukning.
Sagen blev herefter overdraget til politiet.










