Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

Sydøstjyllands brandvæsen station Brædstrup blev torsdag eftermiddag klokken 16:24 kaldt til en melding om bygningsbrand i en etageejendom på Bredgade i Brædstrup.

Ifølge indsatsleder Thomas Larsson fra Sydøstjyllands Brandvæsen oplyste han til Østjysk Næravis, at meldingen lød på flammer fra en bygning ved en beboelsesejendom med flere etager.

Ved mandskabets ankomst kunne man konstatere, at branden mere eller mindre var gået ud af sig selv, og at der kun var gløder tilbage.


For en sikkerheds skyld gik man ind og foretog den nødvendige efterslukning.
Sagen blev herefter overdraget til politiet.

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    En 32-årig mand blev tirsdag ved Retten i…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg