Nordjyllands Politi, Nordjyllands Beredskab og bombeenheden EOD er mandag til stede ved et autoværksted på Jyllandsgade i Aalborg.
Nordjyllands Politi modtog en anmeldelse klokken 15:53 om at En medarbejder har tabt et større varevognsbatteri, som er kortslutte
Personen er blevet forbrændt og er bragt til sygehuset for tjek. Meldingen fra sygehuset er, at vedkommende er stabil, oplyser vagthavende ved Nordjyllands Politi.
Politiet har tilkaldt bombeeksperterne fra EOD (Ammunitionsrydningstjenesten), fordi man er bange for, at der går ild i batteriet, og at det i den sammenhæng vil spreder sig til bygningen.






Foto Peter Meldgaard Rasmussen/Privat






