Midtjysk Brand og Redning Station Them samt Sydøstjyllands Brandvæsen station Brædstrup,
blev natten til fredag klokken 01:54 melding om gårdbrand på Povlslystvej mellem Bryrup og Brædstrup
ifølge vagtchefen hos Midt og Vestjyllands Politi oplyser vagtchefen at der var tale om en olielampe som var væltet og af den årsag skabte røgudvikling og at man derfor troede at der var brand på stedet.
Vagtchefen oplyser også at en beboer er blevet kørt til tjek på sygehuset.
Foto beredskabdk.dk






