Sydøstjyllands brandvæsen station Horsens blev lørdag eftermiddag klokken 13:52 Kaldt til brand i et skib på Nordøstpassagen som ligger på havnen i Horsens ved brandvæsens ankomst kunne brandvæsenet konstatere at der var ild i to mindre både brandvæsnet påbegyndte slukningsarbejdet, Og fik efter et stykke tid hurtigt styr på branden og fik den slukket








