Uheld på E45 blokerer spor Mandag Eftermiddag

Et uheld på E45 mellem Aarhus og Horsens har ført til, at et spor er blokeret for trafikken. Uheldet er sket mellem afkørsel 54, Ejer Bavnehøj, og afkørsel 55, Horsens N.

Ifølge de første rapporter er højre spor blokeret, og uheldsstedet er endnu ikke blevet sikret. Politiet og redningstjenesten er på vej til stedet for at håndtere situationen.

Trafikken forventes at være påvirket i flere timer. Det anslås, at uheldet først er helt afklaret og sporet er genåbnet sidst på eftermiddagen.

Opdatering

E45 fra Aarhus mod Horsens mellem <52> Skanderborg V og Ejer Bavnehøj

Kø, Forlænget rejsetid: 30-60 min.

Normal trafik forventes tidligt på aftenen.

Foto arkiv

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    En 32-årig mand blev tirsdag ved Retten i…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg