Et uheld på E45 mellem Aarhus og Horsens har ført til, at et spor er blokeret for trafikken. Uheldet er sket mellem afkørsel 54, Ejer Bavnehøj, og afkørsel 55, Horsens N.
Ifølge de første rapporter er højre spor blokeret, og uheldsstedet er endnu ikke blevet sikret. Politiet og redningstjenesten er på vej til stedet for at håndtere situationen.
Trafikken forventes at være påvirket i flere timer. Det anslås, at uheldet først er helt afklaret og sporet er genåbnet sidst på eftermiddagen.
Opdatering
E45 fra Aarhus mod Horsens mellem <52> Skanderborg V og Ejer Bavnehøj
Kø, Forlænget rejsetid: 30-60 min.
Normal trafik forventes tidligt på aftenen.
Foto arkiv






