Ingen tog til og fra Aarhus H – Togbusser er på vej

På grund af et tog, uden passagerer, der er kørt af sporet ved Aarhus H kan DSB i øjeblikket ikke køre tog til og fra Aarhus H. DSB arbejder på at skaffe Togbusser til at køre mellem Skanderborg og Langå, men kan i skrivende stund ikke fortælle hvornår disse er fremme.

OPATERING : De første Togbusser vil være i henholdsvis Langå og Skanderborg mellem klokken 22 og klokken 22.30. Der arbejdes fortsat på at skaffe flere, men det holder meget hårdt.

Det skriver DSB på deres hjemmeside.

Opdatering togtrafikken er genoptaget.

Foto: Jens Hasse/DSB

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    En 32-årig mand blev tirsdag ved Retten i…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg