Sydøstjyllands Brandvæsen station Horsens blev søndag eftermiddag kaldt til bygningsbrand på Bjerrevej i Bjerre.
Ved ankomst havde brandvæsnet påbegyndt slukningsarbejdet og fik hurtigt slukket branden indenfor få minutter og kunne derefter pakke sammen igen.
Sydøstjyllands Politi var også på skadestedet samt ambulance og lægebil













