37-årig anholdt for drab i nat

Midt- og Vestjyllands politi har i nat og i dag været til stede på Asylcenteret på Nybo Bakke i Holstebro efter et knivstikkeri.

Da politiet ankom til stedet klokken 01:39, var en 32-årig mandlig beboer på asylcentret afgået ved døden som følge af knivstik.

Kort efter kunne Midt- og Vestjyllands Politi anholde en anden beboer, en 37-årig mand. Manden er sigtet for manddrab og vil i dag, lørdag den 12. juli, klokken 14:00 blive fremstillet i grundlovsforhør ved Retten i Herning.

Af hensyn til efterforskningen har Midt- og Vestjyllands Politi for nuværende ikke yderligere oplysninger til offentligheden om sagen.

Kilde politi dk

Billede arkivfoto

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    En 32-årig mand blev tirsdag ved Retten i…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg