Brandvæsenet kaldt til brand ved Horsens havn

Natten til Onsdag klokken 04:25 blev Sydøstjyllands brandvæsen station Horsens kaldt til brand for anden gang på samme nat. Denne gang lyd Meldingen på bygningsbrand udhus ved Nordøstpassagen i Horsens.

Ved ankomst kunne man se flammer og røg som kom fra en skraldespand som stod op af et hegn ved siden af et skur. Brandvæsnet påbegyndte hurtigt slukningsarbejdet og fik slukket den indenfor kort tid. Efter branden var slukket fik politiet lov til at påbegynde deres arbejde.

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    En 32-årig mand blev tirsdag ved Retten i…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg