Brandvæsenet kørte til melding om brand i Lejlighed

Søndag aften klokken 23:14 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station Horsens kaldt til bygningsbrand etageejendom ved Løvenørnsgade i Horsens. Ved ankomst var brandvæsenet tilstede med flere køretøjer. Brandvæsenet kunne konstatere at der ikke var nogen brand og kunne returnere til brandstationen.

  • Relaterede Artikler

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Fredag aften klokken 20:42 blev Sydøstjyllands Brandvæsen station…

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Midt og Sydsjællands Brand og Redning station Næstved…

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    Du gik glip af

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Brand i lejlighed på Vestergade i Brædstrup

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Mand idømt fængsel for grov vold og voldtægt mod sin daværende kæreste

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Brandvæsnet i Næstved kaldt til brand i en hæk

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Lærer dømt for seksuelt overgreb på 6-årig pige

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Brandvæsenet kaldt til mindre Brand på Bredgade i Brædstrup

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser et muligt offer for et røveri i Silkeborg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg

    Politiet efterlyser 67- årig mand fra Esbjerg